Kurs zawiera komplet materiałów szkoleniowych dedykowanych doradcom serwisowym, diagnostom oraz kierownikom serwisów.
Podczas kursu omawiane są kolejno aspekty planowania pracy serwisu oraz prowadzenia i rozliczania zleceń serwisowych. Kolejne materiały w ramach kursu dotyczą także problematyki efektywności serwisu, maksymalizacji przychodów, optymalizacji kosztów oraz utrzymania pozytywnych relacji z klientami (CRM).
W ramach kursu otrzymujesz szkolenie dla nowych pracowników serwisu oraz wszystkie udostępnione wcześniej materiały JBR WEBINAR i JBR FAQ.
Łącznie otrzymujesz ponad 8 godzin materiałów wideo.
SZKOLENIE - NOWY PRACOWNIK SERWISU:
- Rejestracja zgłoszeń z wykorzystaniem terminarza (nowa wersja) oraz harmonogramu (stara wersja)
- Rezerwacja i wypożyczenie samochodu zastępczego
- Otwarcie zlecenia na podstawie zgłoszenia (zebranie wszystkich koniecznych i zalecanych informacji)
- Otwarcie zlecenia bez zgłoszenia (klient z drogi)
- Rozpisanie zlecenia na usługi z wykorzystaniem typów interwencji i kanałów wydatków
- Wykorzystanie kosztorysów do zamówień i rezerwacji materiałów
- Kalkulacja i wycena zlecenia dla poszczególnych kanałów wydatków
- Rozpisanie mechaników do prac
- Wystawienie dokumentów sprzedaży
- Prawidłowe zamknięcie zlecenia i zgłoszenia
- Korekty dokumentów sprzedaży
- Zwroty części
Czas szkolenia: 1 godz. 30 min.
Lista materiałów JBR WEBINAR i JBR FAQ jest wymieniona i na bieżąco uaktualniana w zawartości kursu po prawej stronie.
lista materiałów:
- MODUŁ: SZKOLENIA
-
MODUŁ: WEBINARY
- 1 JBR WEBINAR - Analiza wskaźnikowa serwisu z wykorzystaniem modułu MAB DMS JBR
- 2 JBR WEBINAR - Zarządzanie informacjami o płatnościach klienta
- 3 JBR WEBINAR - Terminarz serwisu - wykorzystanie i konfiguracja
- 4 JBR WEBINAR - Wirtualny pracownik w systemie DMS JBR
- 5 WEBINAR JBR - Rozliczenia z Towarzystwami ubezpieczeniowymi z wykorzystaniem DMS JBR
- 6 JBR WEBINAR - Najczęściej wykorzystywane wydruki dodatkowe - SERWIS
- 7 WEBINAR JBR - Typy interwencji serwisowych
- 8 WEBINAR JBR - Zamówienia części przez serwis
- 9 WEBINAR JBR - Samochody zastępcze serwisu
- 10 WEBINAR JBR - Doposażenia samochodów
- 11 WEBINAR JBR - Pakiety serwisowe
- 12 WEBINAR JBR - Raport alertów
- 13 WEBINAR JBR - Cesje wewnętrzne
- 14 WEBINAR JBR - Rozliczenia mechaników
- 15 WEBINAR JBR - Akcje marketingowe
- 16 WEBINAR JBR - Wydruki serwisowe cz. 1
- 17 WEBINAR JBR - Depozyt opon
- 18 WEBINAR JBR - Mniej znane raporty w systemie DMS JBR
-
MODUŁ: JBR FAQ
- 1 JBR FAQ - Aktualizacja stawek roboczogodzin
- 2 JBR FAQ Definiowanie statusów w terminarzu wielooddziałowym
- 3 JBR FAQ Wysyłka wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie serwisowej
- 4 JBR FAQ Zaproszenie na wymianę opon
- 5 Wykorzystanie typów interwencji do przeprowadzenie akcji promocyjnej na przykładzie Akcji Zima
- 6 JBR FAQ - Jak otworzyć zamknięte zlecenie serwisowe
- 7 JBR FAQ - Uwagi serwisowe
- 8 JBR FAQ - Sprzedaż pozostała z systemu DMS JBR - moduł UiT
-
MODUŁ: BONUS TRACK
- 1 BONSUS TRACK - Używanie czytników kodów kreskowych w RCP
- 2 BONUS TRACK - Obsługa czytników kodów 2d w module serwisowym
- 3 BONUS TRACK - Aktywne przyjęcia klienta serwisu z aplikacją mDMS
- 4 BONUS TRACK - Planowanie wizyt klientów w serwisie
- 5 BONUS TRACK - Ekran powitalny serwisu
- 6 BONUS TRACK - Wysyłka wiadomości SMS z harmonogramu prac serwisu
- 7 BOUNUS TRACK - Wysyłka SMS o zbliżającym się terminie badania technicznego
- 8 BONUS TRACK - Wysyłka SMS do klientów nieobecnych w serwisie
- 9 BONUS TRACK - Wysyłka SMS - zaproszenie klientów na przegląd instalcji LPG
- 10 BONUS TRACK - Zaproszenie SMS na promocyjny przegląd
- 11 BONUS TRACK - Definiowanie progów rabatowania w serwisie
- 12 BONUS TRACK - Grupowanie pozycji na fakturze serwisowej
- 13 BONUS TRACK - Jaki procent pojazdów serwisowanych stanowią pojazdy zakupione w naszej firmie