Kursy płatne

Serwis i Stacja Kontroli Pojazdów

41
Kup teraz
492.00 PLN

Kurs zawiera komplet materiałów szkoleniowych dedykowanych doradcom serwisowym, diagnostom oraz kierownikom serwisów.
Podczas kursu omawiane są kolejno aspekty planowania pracy serwisu oraz prowadzenia i rozliczania zleceń serwisowych. Kolejne materiały w ramach kursu dotyczą także problematyki efektywności serwisu, maksymalizacji przychodów, optymalizacji kosztów oraz utrzymania pozytywnych relacji z klientami (CRM).

W ramach kursu otrzymujesz szkolenie dla nowych pracowników serwisu oraz wszystkie udostępnione wcześniej materiały JBR WEBINAR i JBR FAQ.

Łącznie otrzymujesz ponad 8 godzin materiałów wideo.

SZKOLENIE  - NOWY PRACOWNIK SERWISU:

  • Rejestracja zgłoszeń z wykorzystaniem terminarza (nowa wersja) oraz harmonogramu (stara wersja)
  • Rezerwacja i wypożyczenie samochodu zastępczego
  • Otwarcie zlecenia na podstawie zgłoszenia (zebranie wszystkich koniecznych i zalecanych informacji)
  • Otwarcie zlecenia bez zgłoszenia (klient z drogi)
  • Rozpisanie zlecenia na usługi z wykorzystaniem typów interwencji i kanałów wydatków
  • Wykorzystanie kosztorysów do zamówień i rezerwacji materiałów
  • Kalkulacja i wycena zlecenia dla poszczególnych kanałów wydatków
  • Rozpisanie mechaników do prac
  • Wystawienie dokumentów sprzedaży
  • Prawidłowe zamknięcie zlecenia i zgłoszenia
  • Korekty dokumentów sprzedaży
  • Zwroty części

Czas szkolenia: 1 godz. 30 min.

Lista materiałów JBR WEBINAR i JBR FAQ jest wymieniona i na bieżąco uaktualniana w zawartości kursu po prawej stronie.

lista materiałów:

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję