W ramach kursu otrzymujesz 30 dniowy dostęp do materiałów.
Kurs zawiera komplet materiałów szkoleniowych dedykowanych doradcom serwisowym, diagnostom oraz kierownikom serwisów.
Podczas kursu omawiane są kolejno aspekty planowania pracy serwisu oraz prowadzenia i rozliczania zleceń serwisowych. Kolejne materiały w ramach kursu dotyczą także problematyki efektywności serwisu, maksymalizacji przychodów, optymalizacji kosztów oraz utrzymania pozytywnych relacji z klientami (CRM).
W ramach kursu otrzymujesz szkolenie dla nowych pracowników serwisu oraz wszystkie udostępnione wcześniej materiały JBR WEBINAR i JBR FAQ.
Łącznie otrzymujesz ponad 8 godzin materiałów wideo.
SZKOLENIE - NOWY PRACOWNIK SERWISU:
- Rejestracja zgłoszeń z wykorzystaniem terminarza (nowa wersja) oraz harmonogramu (stara wersja)
- Rezerwacja i wypożyczenie samochodu zastępczego
- Otwarcie zlecenia na podstawie zgłoszenia (zebranie wszystkich koniecznych i zalecanych informacji)
- Otwarcie zlecenia bez zgłoszenia (klient z drogi)
- Rozpisanie zlecenia na usługi z wykorzystaniem typów interwencji i kanałów wydatków
- Wykorzystanie kosztorysów do zamówień i rezerwacji materiałów
- Kalkulacja i wycena zlecenia dla poszczególnych kanałów wydatków
- Rozpisanie mechaników do prac
- Wystawienie dokumentów sprzedaży
- Prawidłowe zamknięcie zlecenia i zgłoszenia
- Korekty dokumentów sprzedaży
- Zwroty części
Czas szkolenia: 1 godz. 30 min.
Lista materiałów JBR WEBINAR i JBR FAQ jest wymieniona i na bieżąco uaktualniana w zawartości kursu po prawej stronie.
lista materiałów:
- MODUŁ: SZKOLENIA
-
MODUŁ: WEBINARY
- 1 JBR WEBINAR - Analiza wskaźnikowa serwisu z wykorzystaniem modułu MAB DMS JBR
- 2 JBR WEBINAR - Zarządzanie informacjami o płatnościach klienta
- 3 JBR WEBINAR - Terminarz serwisu - wykorzystanie i konfiguracja
- 4 JBR WEBINAR - Wirtualny pracownik w systemie DMS JBR
- 5 WEBINAR JBR - Rozliczenia z Towarzystwami ubezpieczeniowymi z wykorzystaniem DMS JBR
- 6 JBR WEBINAR - Najczęściej wykorzystywane wydruki dodatkowe - SERWIS
- 7 WEBINAR JBR - Typy interwencji serwisowych
- 8 WEBINAR JBR - Zamówienia części przez serwis
- 9 WEBINAR JBR - Samochody zastępcze serwisu
- 10 WEBINAR JBR - Doposażenia samochodów
- 11 WEBINAR JBR - Pakiety serwisowe
- 12 WEBINAR JBR - Raport alertów
- 13 WEBINAR JBR - Cesje wewnętrzne
- 14 WEBINAR JBR - Rozliczenia mechaników
- 15 WEBINAR JBR - Akcje marketingowe
- 16 WEBINAR JBR - Wydruki serwisowe cz. 1
- 17 WEBINAR JBR - Depozyt opon
- 18 WEBINAR JBR - Mniej znane raporty w systemie DMS JBR
-
MODUŁ: JBR FAQ
- 1 JBR FAQ - Aktualizacja stawek roboczogodzin
- 2 JBR FAQ Definiowanie statusów w terminarzu wielooddziałowym
- 3 JBR FAQ Wysyłka wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie serwisowej
- 4 JBR FAQ Zaproszenie na wymianę opon
- 5 Wykorzystanie typów interwencji do przeprowadzenie akcji promocyjnej na przykładzie Akcji Zima
- 6 JBR FAQ - Jak otworzyć zamknięte zlecenie serwisowe
- 7 JBR FAQ - Uwagi serwisowe
- 8 JBR FAQ - Sprzedaż pozostała z systemu DMS JBR - moduł UiT
-
MODUŁ: BONUS TRACK
- 1 BONSUS TRACK - Używanie czytników kodów kreskowych w RCP
- 2 BONUS TRACK - Obsługa czytników kodów 2d w module serwisowym
- 3 BONUS TRACK - Aktywne przyjęcia klienta serwisu z aplikacją mDMS
- 4 BONUS TRACK - Planowanie wizyt klientów w serwisie
- 5 BONUS TRACK - Ekran powitalny serwisu
- 6 BONUS TRACK - Wysyłka wiadomości SMS z harmonogramu prac serwisu
- 7 BOUNUS TRACK - Wysyłka SMS o zbliżającym się terminie badania technicznego
- 8 BONUS TRACK - Wysyłka SMS do klientów nieobecnych w serwisie
- 9 BONUS TRACK - Wysyłka SMS - zaproszenie klientów na przegląd instalcji LPG
- 10 BONUS TRACK - Zaproszenie SMS na promocyjny przegląd
- 11 BONUS TRACK - Definiowanie progów rabatowania w serwisie
- 12 BONUS TRACK - Grupowanie pozycji na fakturze serwisowej
- 13 BONUS TRACK - Jaki procent pojazdów serwisowanych stanowią pojazdy zakupione w naszej firmie